“O să mă vezi la Philippi.”
“O să te văd.”
----- Plutarh, “Caesar” LXIX
 
 

Oficial, profesorul Charles Baker se află în oraşul unde s-a născut Dracula pentru a participa la o conferinţă a celor mai renumiţi istorici din lume. Neoficial, scopul prezenţei sale în inima Transilvaniei este elucidarea misterului adânc înrădăcinat în istoria familiei sale.

Trei crime sinistre, însă, îi schimbă planul de acţiune, iar profesorul Baker se găseşte în centrul unei conspiraţii de proporţii planetare care se derulează de mai bine de jumătate de mileniu.

Cea mai notorie figură a Europei de Est, Vlad Ţepeş, a finanţat un proiect al unui făurar german, care a schimbat complet faţa întregii lumi. Scopul său: descoperirea unei metode de multiplicare a unui mesaj menit a fi descifrat doar de anumiţi iniţiaţi. Numele făurarului: Johannes Gutenberg. Mesajul a fost ascuns în prima lucrare tipărită vreodată: Biblia B42, cunoscută şi ca Biblia lui Gutenberg.

Ajutat de aliatul său, agenta Interpol Christa Wolf, Charles Baker va călători de-a lungul întregului continent pentru a elucida indiciile lăsate de către bunicul său. În această cursă contra cronometru, cei doi vor lupta împotriva unei cabale vechi de secole. Conspiraţia creată acum 500 de ani este aproape impenetrabilă, iar societatea secretă din spatele acesteia a creat regulile care guvernează lumea de astăzi.

Membrii săi deţin toate instituţiile financiare care influenţează pieţele mondiale, mass media şi cele mai importante industrii. Ei controlează Internetul şi reţelele de socializare şi domină din umbră guverne din întreaga lume. Prin mite bine plasate şi crime de intimidare, organizaţia deţine controlul global total. Singurul lucru care îi poate opri este adevărul ascuns de Dracula în Biblia lui Gutenberg.

Pe măsură ce Charles Baker descoperă moştenirea familiei sale, acesta dezvăluie o imagine terifiantă a unei lumi confuze în care propaganda nu mai este o exclusivitate a războiului ci s-a insinuat subtil în viaţa de zi cu zi a fiecărui utilizator permanent conectat şi paradoxal din ce în ce mai deconectat.

Sinopsis
PARTENERI:
tie-me-up Optiplaza gadget report HyperFlash refresh eisberg
© The Marketing House